Ervaringen van collega's

Lees de ervaringen van collega's op de Nutsbasisschool!

Binnen ons team van ervaren collega’s is altijd ruimte om je twijfels te delen of elkaar even aan te schieten voor een tip. Het is heel fijn dat je onderling gerust open en eerlijk kunt zijn als je ergens mee zit of over twijfelt. Collega’s helpen elkaar graag, zonder te oordelen. Door deze prettige en veilige sfeer voel ik me hier erg gewaardeerd en op mijn gemak.
- Carolien (leerkracht)

In 2011 ben ik gestart als leerkracht op de Nutsbasisschool. Nog steeds heb ik het er heel erg naar mijn zin en voel ik me op mijn plek. Ik kan mijzelf op de Nutsbasisschool optimaal ontwikkelen door het vertrouwen van collega’s. Daarnaast staat er altijd iemand klaar om even naar je te luisteren en je hulp te bieden. Hierdoor voelt het echt als thuiskomen op mijn werk.
- Stephanie (leerkracht)

Ik werk als vaste leerkracht sinds 1983 op de Nuts en ben sinds 2000 adjunct-directeur. Ik word nog steeds geïnspireerd door collega’s en directeur en werk met heel veel plezier op deze school. Er heerst onder collega’s een fijne en veilige sfeer. Mijn eigen kinderen hebben hier op school gezeten en als ik opnieuw voor mijn kinderen een school zou moeten kiezen zou dat weer de Nuts worden. Kinderen kunnen zich hier op een fijne, veilige en uitdagende manier ontwikkelen.
- Heleen (adjunct-directeur & leerkracht)

MarianneRuim 16 jaar verzorg ik op vier basisscholen de administratie. Sinds 2015 heb ik de Nutsbasisschool erbij gekregen en daar ben ik enorm blij mee, met veel plezier ben ik twee dagen aanwezig. Mijn werk bij de Nuts is zeer divers en er is altijd wel een uitdaging. Samen vormen we een fijn en sterk team en staan we klaar voor elkaar.
- Marianne (administratie)

IngridIk werk nu ruim een jaar op de Nutsbasisschool en heb het hier erg naar mijn zin. Het schoolgebouw trok mij vanaf de eerste dag al aan, gezien mijn interesse voor historie. De Nutsbasisschool is een kleine en gezellige school. Vanwege de kleinschaligheid, ken je als medewerker alle leerlingen en dat is prettig!
Directie en collega’s zijn open en toegankelijk. Het betreft een hecht team waarvan er een aantal al vele jaren werkzaam zijn op deze school, maar als ‘nieuweling’ hoor je er direct bij. Er is veel ruimte om als medewerker je talenten en interesses te benutten of verder te ontwikkelen.
- Ingrid van Polanen, onderwijsassistent)